Mer om mig

Mamma, styvmamma, sambo och dotter som studerar och arbetar.....skulle man kunna säga är jag.
Jag är sambo med Jörgen 40 år som ska bli min man i sommar. Han studerar också till besiktningsman  för i första hand fuktskador och förvaltare och är klar i juni 2010.
Vi har varit tillsammans sedan mars 2003.
Tillsammans har vi våra två barn Filip 4 år och Isabella 2,5 år. Jag har också en dotter sedan tidigare, Elisabeth 12 år som bor hos oss varannan vecka. Jörgen har också en dotter sedan tidigare förhållande, Sandra 11 år.
Mina barn och sambo betyder allt för mig. Jag älskar de jättemycket.

Som mig själv som person skulle jag nog beskriva mig som snäll, pålitlig, nyfiken, viljestark och envis. Jag försöker räcka till för alla och lita på att jag inte har brist på saker att göra.
Jag försöker så ofta jag kan att hjälpa min mamma att handla eftersom hon har ont i benen och inte kan handla själv.

Jag studerar till studie- och yrkesvägledare. För att dryga utt kassan lite jobbar jag extra i en livsmedelsaffär varannan helg.

Intressena just nu är inte så många med tanke på att jag har så mycket omkring mig, men bloggen har blivit ett intresse och när jag har tid så spelar jag ibland golf på datorn antingen med Jörgen eller Elisabeth som delar det intresset med mig.

Jag startade bloggen i juli 2008 mest för att få skriva av mig alla tankar och stress  som det innebär att vara mamma, styvmamma, sambo och dotter...vill också dela med mig av de erfarenheterna.

Jag gillar att vara med mina barn och min sambo....Snälla och pålitliga människor
Jag gillar inte Falska människor, Människor som manipulerar för att få sin vilja fram till vilket pris som helst, egoister eller orättvisor

Favoriter:
Färg:
rosa
Maträtt: Fläskkarré med pommes frittes och béarnaisesås eller till vardagsrätt korv i tomatröra med pasta eller kokt torsk med ris, smält smör och remouladsås.
Dryck: Coca-cola
Dag: lördag (är född på en lördag)
Siffror: 3 och 7
Kläder: Jeans och tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0